MVC SPACE research

Společnost MVC, která je známá svou inovativností a snahou držet krok s neustále se měnícím odvětvím, oznámila plány na zásadní přepracování své vizuální identity. Cílem je udržet značku MVC v popředí průmyslu a zajistit, aby její image nadále rezonovala s cílovým publikem.

Plán obnovy brandingu

Rozhodnutím výboru byla navržena spolupráce s designovým studiem Koncepted, které má za úkol provést revoluci v oblasti vizuálního brandingu MVC. První fáze projektu, nazvaná Premium Package, zahrnuje kompletní obnovu značky během prvního měsíce. Druhá fáze, Pro Package, se zaměří na běžnou údržbu brandingu, postupná vylepšení a vytvoření univerzálních šablon během následujících tří měsíců. Celkové náklady na tento projekt dosahují 19 980 USDT.

Konsenzus výboru a veřejná revize

Výbor složený ze sedmi členů jednomyslně podpořil tento návrh. Nyní je na řadě komunita, která má možnost se vyjádřit k návrhu během třídenní veřejné revize. Dokumenty k nahlédnutí jsou dostupné online, kde zainteresované osoby mohou prostudovat jak samotný návrh MIP-24 od Konceptedu, tak přiloženou roadmapu projektu.

Hlasování komunity

Pro ty, kteří chtějí mít přímý dopad na rozhodování společnosti MVC, začíná hlasování 9. února 2024 a potrvá sedm dnů. Hlasovat je možné prostřednictvím platformy MVC MetaID DAO Proposal Voting. Tato iniciativa je dalším krokem k posílení zapojení komunity do směrování budoucnosti MVC.

Je čas spojit síly a společně formovat budoucí podobu MVC!
Napsal uživatel damian dne

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení: